wtorek, 8 kwietnia 2014

środa, 5 marca 2014

The trip of my life - Cape Town Electronic Music Festival 2014 with Red Bull Mobile!

Podróż mojego życia - czyli wycieczka do Cape Town na CTEMF 2014 z Red Bull Mobile! Wszystko było rewelacyjne, począwszy od miejsca w którym mieszkaliśmy (luksusowa villa z basenem i widokiem z tarasu za milion dolarów!), a na fantastycznym jedzeniu kończąc! Każdego dnia mieliśmy słoneczną pogodę i "jedyne" 26 stopni w środku zimy, w końcu jakby nie patrząc był już luty! Codziennie towarzyszyli nam przesympatyczni ludzie Red Bulla, którzy nie tylko zabierali nas na przepyszne śniadania, obiady, czy kolacje w najlepsze miejsca w okolicy, ale również dbali o to żebyśmy się nie nudzili, dzięki czemu w te kilka dni udało nam sie zobaczyć niemal wszystkie, najfajniejsze atrakcje Cape Town! Jedną z nich była oczywiście wizyta na Table Mountain, z której podziwialiśmy niesamowitą panoramę miasta i okolicznych zatok. Tam tez spotkała mnie dodatkowa atrakcja. Na samym szczycie góry, w sklepie z pamiątkami spotkałem Kendricka Lamar'a, który akurat w tamtych dniach koncertował w Cape Town. Udało mi się go złapać na sekunde i zrobić wspólne zdjęcie. Historia ta nabiera dodatkowego smaczku, biorąc pod uwagę, ze moja odpowiedź na jedno z pytań w konkursie Red Bull'a dotyczyła właśnie Kendricka Lamara i jego koncertu, jako jednego z moich największych przeżyć na festivalu muzycznym. Wygrać więc konkurs, polecieć na drugi koniec świata i spotkać go na samym szczycie góry w Cape Town - to było niesamowite!:D Niesamowite były też 3dni samego festivalu CTEMF 2014, którego oprawa, muzyka i atmosfera zachwyciłaby nawet największych krytyków! Oczywiście atmosfera udzieliła się także nam i każdego wieczoru bawiliśmy się świetnie do późnych godzin wieczornych w samym sercu Cape Town, gdzie ów festiwal się odbywał. Pod koniec pobytu czekała na nas jeszcze wisienka na torcie, czyli wizyta w Red Bull Studio - co dla mnie osobiście było spełnieniem jednego z  marzeń! Zostaliśmy oprowadzeni, a także zapoznani z ideą i działalnością studia przez jego opiekuna Richard'a Rumney'a. Do tego o swoim autorskim projekcie radiowym opowiedzieli nam chłopaki z Globalize Yourself Stero, Sakhile Moleshe i Xee  - wszystko oczywiście w wesołej atmosferze:) Tutaj też spotkała mnie kolejna niespodzianka, mianowicie, akurat w tym samym czasie wpadł do studia HVOB, którego muzyki także jestem fanem! I tu nie mogło zabraknąć pamiątkowej fotki;) Dużo by można jeszcze napisać o tej niesamowitej wyprawie, oj dużo! Póki co, jednego jestem pewien - zapamiętam ją do końca życia! Dziękuje Red Bull Mobile i wszystkim ludziom, dzięki którym mogłem choć przez chwilę być w innym świecie - świecie Red Bull'a! Naprawdę jest wyjątkowy!

I wanna thanks to all Red Bull Mobile guys (Teresa, Valerie, Lars, Patrick, Kathy, Jono, Marius, Jamie, Felix, Sakhile, Xee, winners from Austria - Alex, Steffi and girls from Belgium:) for this amazing adventure and lifetime experience! For these few days we were in different world - The World of Red Bull - it's really amazing!  Love 4 y'all!:)

photo By Jono/MatS